1. Guest, you can still vote when not on the server. Top voters get $15 off the shop!! Click To Vote!
    Dismiss Notice
  2. Help us out and give us A Like
    Dismiss Notice
  3. Keep up to date with news, outages and downtime on our Official Twitter
    Dismiss Notice
Dismiss Notice
Security advice: Don't use the same password on these forums as you do for your MC account. Change it if they are the same - this keeps your MC account secure
Dismiss Notice

New Profile Posts

  1. Implies
  2. OwOFurryNuzzler
    OwOFurryNuzzler
    OMG GAMERS I HAVE BEEN BANNED FROM PM THIS IS SO SAD
  3. OwOFurryNuzzler
  4. KittyKat2626
    KittyKat2626
    It's so sad... I used to check forums everyday and see 5+ messages...
  5. Implies
    Implies
    rip forum
  6. OwOFurryNuzzler
  7. Giraffidae
    Giraffidae We_Are_OP
    loser <3
    1. KittyKat2626 likes this.
  8. Syvusss
    Syvusss rangerrrrr
    its him PogU
  9. Suttonspawn
    Suttonspawn
    holy ****! 1 month till my birthday! holy crap! so close to driving and my military dreams!
  10. Suttonspawn
    Suttonspawn
    *sighs* rough christmas this year....might not be on minecraft all that much.
    1. AnimeJunkieJacob
      AnimeJunkieJacob
      Yeahh my Christmas was pretty rough too. And didn't have a holiday spirit at all..can't let a bad apple ruin the bunch. Apple as the day bunch as all the other days.
      Dec 31, 2018
      Suttonspawn likes this.
    2. AnimeJunkieJacob
      AnimeJunkieJacob
      Remember to always keep a smile and to keep your head up no matter what you gotta face sutty.
      Dec 31, 2018
      Suttonspawn likes this.
    3. Suttonspawn
      Suttonspawn
      trying my best, dont worry. thoughhhh it was hard since it was a funeral i was dealing with.
      Jan 5, 2019
  11. Suttonspawn
    Suttonspawn
    ITS CHRISTMAS EVE EVERYONEEEEEE! GET THEM BOWS SHAKIN' AND THEM SLEIGH BELLS JINGLIN'
  12. Luccei
    Luccei
    tesco 1 of 5 a day
  13. Suttonspawn
    Suttonspawn
    Hopefully I can get into the Civil AIr Patrol......supposed to try to get in during spring
  14. Suttonspawn
    Suttonspawn OwOFurryNuzzler
    I DONT KNOW YOU (i think) BUT *DABS*
    1. View previous comments...
    2. Suttonspawn
      Suttonspawn
      my sister was obsessed with mlp lol (maybe i watched it with her who knows)
      Dec 13, 2018
    3. OwOFurryNuzzler
      OwOFurryNuzzler
      Mlp is a good show tbh
      Dec 13, 2018
    4. Suttonspawn
      Suttonspawn
      true, one of my favorite kids shows. aside from Gravity Falls and a few others.
      Dec 13, 2018
      OwOFurryNuzzler likes this.
  15. Suttonspawn
    Suttonspawn
    *dabs* forums may be dead, but i ain't! so suck it up losers, i am not going anywhere!
    1. KittyKat2626 likes this.
    2. OwOFurryNuzzler
      OwOFurryNuzzler
      S a m e
      Dec 13, 2018
    3. Suttonspawn
      Suttonspawn
      xD i need to get on minecrafttttt. school has made life so hard tbh lol
      Dec 13, 2018
  16. RowdyRowdy
    RowdyRowdy
    Idk What i have to do to be able to post on the forum so I'm going to try to get my activity up.
  17. AnimeJunkieJacob
    AnimeJunkieJacob Tech315
    You really are gone..
    1. OwOFurryNuzzler and KittyKat2626 like this.
  18. AnimeJunkieJacob
    AnimeJunkieJacob AminoAcids
    Hopefully. Guess not lol
  19. AnimeJunkieJacob
    AnimeJunkieJacob KittyKat2626
    Yo..miss me? Been real long.
    1. KittyKat2626
      KittyKat2626
      hey, how are you?
      Dec 13, 2018
  20. AnimeJunkieJacob
    AnimeJunkieJacob
    My life has literally only been getting worse. Yet I've only been learning lessons from mistakes etc. Becoming a happier better person...odd
    1. AnimeJunkieJacob
      AnimeJunkieJacob
      Personality shines bright yet overwhelmed with darkness too. Been on the edge many times yet always fought through to being far away from it.
      Dec 8, 2018